26 Kasım 2012 Pazartesi

081 Nolu Genelge 17.10.2012 (Yaygın Mesleki Eğitim Faaliyetlerine İlişkin İşbirliği Protokolü)


Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Esnaf ve Sanatkarlar Genel Müdürlüğü tarafından Konfederasyonumuza iletilen 24.09.2012 tarih ve B.21.0.EGS.0.11.00.01-2287 sayılı yazıda, Milli Eğitim Bakanlığı, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı (yeni Gümrük ve Ticaret Bakanlığı) ile TESK arasında 2009 yılında düzenlenen “Mesleki Eğitim Faaliyetlerine İlişkin İşbirliği Protokolü” kapsamında Konfederasyonumuz ve alt teşkilatlarınca bugüne kadar yapılan faaliyetlerin bildirilmesi talep edilmektedir.

Bu bağlamda “Yaygın Mesleki Eğitim Faaliyetlerine İlişkin İşbirliği Protokolü” kapsamında tüm teşkilat birimlerimizce düzenlenen yaygın mesleki eğitim faaliyetlerinin belirlenebilmesi için hazırlanan “Yaygın Mesleki Eğitim Faaliyetleri Araştırma Tablosu” genelge ekinde sunulmaktadır.

“Yaygın Mesleki Eğitim Faaliyetleri Araştırması Tablosu” ile yaygın eğitim faaliyetinin adı, tarihi, süresi, yaygın eğitime katılan kursiyer sayısı v.b verilerin elde edilerek Bakanlığa sunulması amaçlanmaktadır

Söz konusu araştırma tablosunda; yaygın mesleki eğitim faaliyeti olarak Birliğin/bağlı odanın “Yaygın Mesleki Eğitim Faaliyetlerine İlişkin İşbirliği Protokolü” kapsamında düzenlediği faaliyetler dikkate alınacak, söz konusu Protokol kapsamı dışında düzenlenen ve katılım sağlanan eğitim faaliyetleri belirtilmeyecektir.

“Yaygın Mesleki Eğitim Faaliyetleri Araştırması Tablosu” ayrıca elektronik ortamda www.tesk.org.tr web adresinde genelge ekinde yayınlanmaktadır.

Bu bağlamda, Birliğiniz ve bağlı odalarınız tarafından araştırma tablosunun doldurularak kağıda basılmış halinin en geç 23 Kasım 2012 tarihine kadar Konfederasyonumuza ulaştırılması çalışmanın Bakanlığa sunulması açısından önem arz etmektedir.

Bilgilerinizi ve konunun bağlı odalarınıza duyurulması hususunda gereğini rica ederiz.

Naci SULKALAR
GENEL SEKRETER

Bendevi PALANDÖKEN
GENEL BAŞKAN

Genelgenin orjinal görüntüsü için tıklayınız.

EKLER:
Ek-1 Yaygın Mesleki Eğitim Faaliyetleri Araştırması Tablosu (1 Adet- 1 Sayfa)

0 yorum:

Yorum Gönder